Välkommen hit!

I denna bloggen som jag nu har startat kommer jag att vara helt anonym. Jag vill endast använda mig utan den för att skriva av mig hur mycket jag vill och OM vad jag vill utan att någon skall behöva läsa det som jag känner. Kommer säkert att ge ut adressen till någon jag verkligen känner att han/hon kan få veta verkligen allt som jag har i min hjärna och det är väldigt mycket.

Kan säga redan nu att jag är en stortänkande människa å det är nått som kan både vara positivt och jäkligt negativt det har jag märkt. Men hur skall man nu göra åt detta då? eller är det så att jag kommer för alltid vara en stortänkare ? jadu det återstår att se helt enkelt. Ja ni som nu kanske klickar er in på denna bloggen , hoppas ni kanske stannar kvar för här kommer nog både bli skratt och mycket tårar antar jag.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0